Başlangıç > Oyunlar > En İyi Browser Oyun Listesi

En İyi Browser Oyun Listesi

Bu yazımda sizlere internet üzerinde oynanan Browser oyunları anlatıcam.Browser oyun web tabanlı oyunlara denir, her hangi bir dosya v.s birşey indirmenize gerek yok oyunun sitesine girer kayıt olur ve oynamaya başlarsınız.Tabiki oyunlar bilgisayarda kurulupta oynanan oyunlar kadar güzel değil ama hakkını vermek lazım güzel olanlarda var ve şimdi size anlatacağım oyunları ben kısa sürelide olsa oynadım.Güzel vakit geçirdiklerimde oldu neyse lafı fazla uzatmadan şimdi oyunların özellikleriyle beraber anlatmaya başlıyayım.

Browser Oyunları ile ilgili ayrıca WebinTR’de de geniş bir arşiv bulunmaktadır. Sitede browser oyunları ile ilgili tanıtımlara ve videolara yer verilmiştir. Ayrıca linkleri verilen oyunlarında detaylı tanıtım ve klavuzları da site içerisinde yer almaktadır. WebinTR online oyun piyasasının nabzını tutan bir oyun blogu olmasının yanında ayrıca yeni çıkan oyunların da duyurularını yapan aktif bir yayın organıdır. WebinTR’nin browser oyunlarına göz atmak için tıklayın, browser oyunları listesi.

Browser Oyun Listesi

Travian

Travian ; Ülkemizde çok sayıda oyuncu tarafından oynanıyor.Gayetde güzel bir oyun 3 ırk var Romalı,Cermen ve Galyalı bu ıraklardan birini seçiyorsunuz ve başlıyorsunuz oyunu oynamaya tabiki bu oyunda Odun,Tuğla,Demir,Tahıl gibi üretmek zorunda olduğun şeyler var bunları üretiyorsunuz, asker çıkarıyorsunuz.Binalar yapıyorsunuz ama bu kadarda değil, etrafındaki köylere saldırıp onların ürünlerini yağmalayabiliyorsun.Birlik kurarak veya bir birliğe girerek sizlere yardımcı olabilecek insanlarla tanışabilirsiniz.Bu ırkların avantajları ve dejavantajları var bunları burada yazmak isterdim ama 3 ırk olunca biraz uzun oluyor bundan sonrasını Travian Forum ‘dan ulaşabilirsiniz.

FarmVille

FarmVille ; 68.075.283 aktif kullanıcı olan oyunu oynamak için Facebook hesabınızın olması lazım.Bu oyunda tarlaya sebze, meyze gibi şeyler ekiyorsunuz.Hayvanlar satın alıyorsunuz, onlardan para kazanıyorsunuz.Tarla ekip biçmeyi sevenler varsa onlar için güzel bir oyun şunu bilmesinizki oynamak için Facebook hesabınızın olması lazım.Oyun gelirini oyun parası yani FV satarak sağlıyor, siz bunu her level (seviye) atlaşıyınızda 1 tane alıyorsunuz.Oyun içinde Türk Bayramı almak 16 FV ödüyorsunuz ve bahçenize dikiyorsunuz.

FishVille

FishVille; Fishville’de Facebook’un oyunlarından biri bayada oynayanı var amaç akvaryumda balık beslemek satmak ve ondan xp(puan) kazanmak.Bu oyunu oynamak içinde Facebook hesabınızın olması lazım.Ben oyun nasıl oynanır diye daha önce yazı yazmıştım oyunu oynamak isteyen arkadaşlar varsa buradan ulaşabilirsiniz. Oynamak isterseniz gayet güzelde bir oyun.

Bahçivanlar Diyarı

Bahçivanlar Diyarı; Daha yeni yeni popüler olma yolunda giden bir oyun, FarmVille’deki gibi sebze, meyve gibi şeyler ekiyorsunuz.FarmVille’ye sıkı bir rakip olabilir.Ekip biçiyorsunuz, isterseniz size gelen müşterilere satarsanız, isterseniz pazarda satarsınız böylece  para kazanıyorsunuz, puan kazanıyorsunuz.Oyuna başlarken tarlanızda taş, ot, köstebek gibi şeyler oluyor onları kaldırmak için para ödüyorsunuz.Oyun daha yeni başlarda sıkıcı olabilir.Ama oyunun ilklerinden olupta ileride baya iyi birşey şekilde oyunu kavrayarak oynamak başka bir tat.Seviye atladıkça size yeni isimler geliyor Hasatyardımcısı gibi benzeri şeyler.Dediğim gibi FarmVilleye sıkı bir rakip olabilir.

DarkOrbit

DarkOrbit ; Bir uzay oyunu düşük levellerde uzayda birşeyler vurarak puan alıp seviye atlamaya çalışıyorsunuz.Mars, Venüs, Dünya diye ırklar var bunlardan birini seçiyorsunuz.Her seviye atlayışınızda bir sonraki seviye atlama puanınız 2x katlanıyor.10 gibi seviye gelmek kolay ama bir süre sonra kasması zor oluyor.Bir süre harita 1 de kasıyorsunuz.Hele birde siz kasarken düşmanlardan biri gelip sizi öldürünce siniriniz bozulabilir unutmayın sizde büyük bir gemi sahibi olunca gidip sizde onları vurabilirsiniz.Oyun size browser havasından biraz uzaklaştırıyor.Daha çok bilgisayarınıza indirdiğiniz bir oyun tadı veriyor.Eğer bir gemi kullanmak istiyorsanız tam size göre bir oyun.

Klanlar

Klanlar ; Doğrusunu söylemek gerekirse bu oyunu hiç oynamadım diyebilirim.Hesap açtım, daha sonra çıktım.Ama internete meşhur bir oyun.Oyuna baktığımda traviandan pek bir farkı olmadığını anladım ama sizde illada oynamak istiyorum diyorsanız Google’dan bir araştırın derim.

My Free FarmMy Free Farm; Bu oyunun Bahçivanlar Diyarından pek bir farkı yok ama güzel bir oyun.Bahçivanlar Diyarına göre daha hızlı oynanıyor ve dahada güzel tek sorunu Almanca olması, başta bir tarlanız var onu ekiyoruz gelen paralarla tarlamızdaki otları, taşları, böcekleri kaldırmaya çalışıyoruz.Daha sonra hemen yandan tavuk kümesimiz var burdan yumurta elde edebiliriz.Gelen müşterilere istediklerini vererek para kazanırsınız yada pazarda satarsanız.Ben 1 hafta kadar kısa bir süre oynadım sonra okul nedeniyle hesabımı sildim oynamak isterseniz güzel bir oyun ben baya eylenmiştim.Şunlarıda söylim Ja; Evet Demek.Spater; Sonra demek eğer müşterinin istedikleri sizde yoksa spater’a tıklayın.Nien; Hayır demek buna tıklarsanız müşteri gider.Oyunda 6 müşteri hakkınız var günde sizi 6 müşteri ziyaret eder onları kaçırmayın =)

  1. Aralık 18, 2009, 6:04 pm

    oyuna nasıl katıldınız

  2. Aralık 21, 2009, 5:13 pm

    MyFreeFarm http://www.bahcivanlardiyari.com oyununun yeni versiyonu ve 1-2 ay sonra türkçe oynanılabilecek. Bahcivanlar diyarınını oynayın tecrübe kazanın MyFreeFarm başladığında avantajınız olur.

  3. İsmi Lazım DeqiLL!!
    Aralık 23, 2009, 5:10 pm

    (: içlerinden en iyi olanı travian.ama bir cok browser oyunu unutmussunuz.
    1)Cenk meydanı
    2)Han savaşları
    3)Katsuro
    4)Gladiatus
    5)sefight
    6)gladıus II (Yeni adı ile titans)
    7)İkariam
    8)tanoth
    Bunun içlerinden en iyisi ise tanoth tur 😉

    (Gladuıs ile gladıatus farklı oyunlar)

    • Aralık 23, 2009, 6:02 pm

      Ben oynadığım oyunları yazmıştım =) Vermiş olduğunuz oyun isimleri içinde teşekkürler.

  4. İsmi Lazım DeqiLL!!
    Ocak 14, 2010, 2:47 pm

    bende kendi oynadıklarımı yazdım ama biraz uzun galiba :):)

  5. Ocak 29, 2010, 9:04 pm

    Dercem yeni yapılanan bir oyun. İçinde futbol, müzisyen, çiftçi ve asker olan ve bu mesleklerin tamamen bir birine bağlı sistemiçinde beta aşamasında bir oyun. Yabancılara destek çıkacağımıza birbirimize destek olalım derim. http://www.dercem.com a bir bakın. Gelişimine destek olun. Dercem’i tek bir kişi yazıyor ve 20 kişilik bir ekibe bedel bana göre.

    • DERCEM
      Şubat 27, 2010, 8:46 am

      DERCEM İ BENDE OYNUYORUM SUPER BI SITE BENCE 1 DEGIL 1000 YABANCI SITESINE BEDEL

      • Ahmet
        Aralık 14, 2010, 8:07 am

        bende çok beğeniyorum ama son dönemlerde oyun sınırlarının dışına çıktılar

  6. besiktas44
    Haziran 12, 2010, 4:45 am

    “merhaba arkadaşlar size ikariamı öneririm.ben epsilsondayım.
    http://s5.tr.ikariam.com/reg.php?friendId=217515

    “travianı asla önermem şehrini güçlendiriyorsun adam mancınık yolluyor.binalarını yıkıyor.

    “ayrıca bi ara gladiatus oynamıştım 2 yıl kadar.ban yedim.server 5 teydim besiktas44 dü adım.çok güçlüydüm.multi den kapatıldı.

  7. Eylül 13, 2010, 8:46 pm

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

  8. gel_darkorbit_tr3_ws_atak
    Aralık 3, 2010, 8:05 pm

    en iisi darkorbit travian igrenc bir oyun hic tavsiye etmem darkorbit sefiaght ve war of titans en iileri farmvillenin bir cok hilesi var isteyene söleyeyim

    • Aralık 3, 2010, 9:37 pm

      söyle tabii kardeşim bilmeyende öğrensin

    • elif
      Mart 9, 2011, 3:22 pm

      söyyyyle ltfn

  9. isimsiz
    Ocak 17, 2011, 5:19 pm

    bitane de ben verem oyun goodgame farmer

  10. isimsiz
    Ocak 17, 2011, 5:20 pm

    güzel oyun tavsiyem

  11. elif
    Mart 9, 2011, 3:21 pm

    çiflik oyunu hariç oyun tavsiye eder misininiz?

  12. Mart 14, 2011, 8:33 pm

    Merhaba,

    Daha önce ogame oynadınız mı?

    Ogame oynarken single player olan hem insanlarla hem yapay zeka ile savaşmayı
    istemiştim. Sonunda öyle birşey buldum. Kesinlikle tavsiye ederim. Çok farklı bir anlayışla DCOgame. Kodlamalar kesinlikle ogame versiyonları değil. Tamamen yeni bir şey ve tam anlamıyla Türk yapımıdır. Kesinlike oynayın derim. Yapay zekaya karşı insanoğlu 🙂

  13. laylaylom
    Haziran 22, 2011, 6:17 pm

    Hepinize Klanları Tavsiye Ederim.Ama ben bıraktım.Çünkü o kadar emekten sonra birisi saldırıp 1 gecede tüm adamlarımı öldürmüştü :/

  14. İsmail
    Haziran 28, 2011, 8:58 am

    Arkadaşlar dediğiniz oyunların bir çoğunu oynadım ama içlerinden en çok sevdiğim ve bağımlılık yapanı Efsana Ejderhalar Mirası oyunu bir deneyin alışdıkca alışacak ve kopamayacaksınız…

  15. DET2558
    Kasım 16, 2011, 3:08 pm

    🙂 6 senedir her sitede aynı oyunlar listesi googleye ONLİNE OYUNLAR LİSTESİ 2011 YAZSANDA AYNI SİTELER AYNI OYUNLAR(ONLİNE OYUNLAR LİSTESİ yazsanda aynı oyunlar aynı siteler ne yazarsan yaz hep aynısı arkadaşlar size 1 kaç tavisyem olcak EYER benım gibi okumayı ve stratejiyi sevmeyen biri iseniz (

    1.darkorbit (4 sene oynadım ve hala oynuyorum TR3 sıralama 58 BASSHUNTER nıckım)

    2.tanki online ( oyun rus yapımı ama darkorbiten sonra en iyi oyun bu dunyada bu oyun bunuda 2 senedır oynuyorum nıckım (BABAX_BABAX) sıralama yok oyunda marşal son rutbe )
    mmorpg derseniz tek bir oyun tavsiye edicem

    3.metin2 ( bana göre dunyada en iyi mmorpg oyun ındırmesıde kolay 10 dk da iner kurulur ama mmrpg leri fazla sevmedıgım ıcın 3 ay oynadım bu oyunu sevmedıgım halde seven biri iseniz bence vaz geçemessiniz.

    bilgidim 100 lerce oyun var ama hepsi 5 para etmez neden diceksını mesela darkorbit oyunu son teknolojiyi kullanarak yaptı ve tutldu kısacası 1 trılyonada oyun kura bılırsınız 100 300 tl yede ondan çogu ucuz 5 para etmez oyunlar

  16. serdar
    Kasım 21, 2011, 8:09 pm

    beyler bi oyun vardı. zindanlara giriyosun özel yaratıklar flan var özel silahlar çıkıyo ondn. özel silahları mantarla alabiliyosun. internetten mantar satın alabiliyosun bilen var mı bu oyunu ismini unuttum bn

  17. Aralık 2, 2011, 12:01 pm

    http://www.hayallerintakimi.com Bunu deneyin arkadaşlar. Kendi takımınızı kurup ödüller kazanabildiğiniz mükemmel bir oyun. Üstelik ücretsiz.

  18. Aralık 24, 2011, 10:20 am

    ya çok iyi bir oyun söyleyin yaaa

  19. ali
    Ocak 13, 2012, 1:38 pm

    http://www.galhan.com/sp.php?server=beta&player=48400829 KESİNLİKLE ÖNERİYORUM BU OYUNU GALHAN ONLİNE EN İYİ TÜRKÇE ONLİNE BROWSER OYUNU OLMAYA ADAY Bİ OYUN Bİ BAKIN DERİM!!!

  20. Şubat 21, 2012, 5:16 pm

    (:bombom gizemler diyarını öneririm . adım 01zara01 kazanç adasındayım gelirseniz yardımcı olabilirim .. süper bir oyun yaaa:))

  21. asdasd
    Şubat 28, 2012, 12:59 am

    Merhaba, seni esim `e davet etmek istiyorum. Esim bir jeopolitik simulasyon oyunu. Suanda Türkiye`nin Bulgaristanla bir savasi var ve bulgaristan işgaline karşı direnmeye çalışıyor. Bu oyunda gazeteci, is adami, politikaci,başbakan,milletvekili… ve daha bir çok meslek seçebilirsin. Bu oyunun bir amaci yada bir sonu yok. Kendi hedeflerini tanimla.
    *******************************************
    [U][B]Buradan kayit olabilirsin:[/B][/U] http://e-sim.org/lan.42699/
    *******************************************

    [U]Bu arada ben oyunda sTürkiye Başkanıyım , üye olanlar mesaj atsın, ben size her türlü yardımcı olucam.. Mesaj attıgınız taktirde size yapacagım yardımlar ile direk 6 level olmanızı garanti ediyorum.[/U]
    Profilim : http://e-sim.org/profile.html?id=42699
    *******************************************
    [U][B]Oyundan Görüntüler[/B][/U]

    [IMG]http://b1202.hizliresim.com/u/w/32q8d.jpg[/IMG]

    [IMG]http://b1202.hizliresim.com/u/w/32q8m.jpg[/IMG]

  22. zerohour54
    Mart 3, 2012, 5:16 pm

    umaykut online ı tavsiye ederim günde 20 saat oynardım okul dolayısıyla ara verdim. oyunun püf noktalarını öğrenince bırakamayacaksınız 🙂 -zerohour5-

  23. halil
    Nisan 6, 2012, 5:36 pm

    arkadaşlar size şuana kadar oynadığım en güzel browser oyununu söylüyorum bunu herkes bilmez
    Drakensang
    bu oyun süper 3D
    online web browser

  24. mahir
    Nisan 21, 2012, 9:43 am

    lord of ultima unutulmuş sanırım. (klanlar- travian – age of empires) üç oyunun karısımı gibi birşey EA sports yapmış bence çok hoş oyun.

  25. cemile
    Nisan 23, 2012, 3:32 pm
  26. TheTurks784
    Haziran 17, 2012, 5:30 pm

    Merhaba dostlarım ,

    Türkiye İsrail , Yunanistan ve Ukraynanın saldırısı karşısında tek başına kaldı.
    Ülkemizi oyunda üst sıralara cıkarmak, yunan , israil ve ukraynaya karşı vatanı savunmak,
    daha sonrasındada bunları işgal etmek için sizlere ihtiyacımız var.

    Ayrıca oyunda chat kanalıda yer almakta böylece üyeler daima anında iletişim kurabiliyorlar
    birbirleriyle..

    Esim bir jeopolitik simulasyon oyunudur. Bu oyunda gazeteci, is adami,asker,ekonomist,
    politikaci ve daha bir çok meslek seçebilirsin. Bu oyunun bir sonu yok.

    Buradan kayit olabilirsin: http://e-sim.org/lan.42699/

    Ayrıca oyuna geldiğinizde bu makaleyi okuyun oyunun nasıl oynanacagını anlatıyor ;
    http://e-sim.org/article.html?id=35061

    OYUNDAN GÖRÜNTÜLER




    Buradan kayit olabilirsin: http://e-sim.org/lan.42699/

    Oyunun temel mantığı; bir vatandaşı yönetmektir. (Daha önce oynayanlar varsa eRepublik’e benziyor) Günlük antrenman ve çalışmanızı yapıyorsunuz. Kazandığınız para ile ekmek veya silah alıp savaşıyorsunuz. Tabi bunlar en temeli ve genellikle oyuna fazla vakit ayıramayanlar içindir.

    Oyun içerisinde şirket kurup işçi çalıştırabilir, milletvekili veya cumhurbaşkanı olabilirsiniz. Diğer pazarlardan ürün alıp başka bir yerde satarak veya Monatary Market denilen Para Piyasasında yerde döviz alış-verişi yaparak para kazanabilirsiniz. Üsteliik borsa modeli ile ekonomist olma şansınızda var.

    Yada politikada, dış işleri bakanı, milli eğitim bakanı, milli savunma bakanı gibi görevlerdede yer alabilirsiniz.

    Kendi gazetenizi kurup makaleler yazabilir, fikirlerinizi diğer oyuncular ile paylaşabilirsiniz veya seçim önce kendi propagandanızı yapabilirsiniz.

    Buradan kayit olabilirsin: http://e-sim.org/lan.42699/

  27. TheTurks784
    Ekim 11, 2012, 1:22 am

    Beyler yukarıda tanıtmış oldugum oyunun 2. serverı açıldı.

    Oyun başlayalı 47. gün oldu. Ne kadar erken başlarsanız o kadar hızlı gelişirsiniz.

    Ve en iyilerin arasına girersiniz. Buyrun linki ;

    http://secura.e-sim.org/lan.12954/

  28. Aralık 13, 2014, 12:30 am

    En iyi oyuna karar vermeden önce buradaki listeye de bir bakın derim. Ben beğendim arkadaşlar.

    http://nasilindirilir.com/en-iyi-browser-oyunlari/

  1. Kasım 29, 2009, 7:39 pm
  2. Ocak 2, 2011, 11:36 am
  3. Ocak 18, 2011, 8:41 pm

Yorum bırakın