Başlangıç > İnternet > Msn İle Facebook Hesabı Bulma

Msn İle Facebook Hesabı Bulma

Artık Facebook hesabı olmayan kaldımı ? Kaldıysa bile çok azdır.Artık 5-70 yaş arasında üyeleri dahi var bunun sizde farkındasınız.Ya msn? Msn kullanmayan yok zaten yılladır, iletişim adına kullandığım çooooooook kaliteli bir program.

Msn ve Facebook bağlantısına geçelim! Örneğin; Msnde sizi biri ekledi ama kim olduğunu bilmiyorsunuz ve merak ediyorsunuz.Burada devreye Facebook giriyor ama tabiki bunun için Facebook hesabınızı olması lazım.Ya benim Facebook hesabım yok bu msn adresinide merak ediyorum, banane bende kayıt olcam diyorsan; Tıkla.

Karşındaki forumu gerektiği şekilde doldur ve sende Facebooooooook ortamına katıl.Herşey tamam girdiniz mi hesabınıza ? Girdiyseniz yapamanız gerek tek şey şu ;

Face_MsnArama yerine kişinin msn adresini yazıyorsunuz, ben kendi msn adresimi yazdım siz merak ettiğiniz kişiyi bulabilirsiniz. Ve o facede kayıtlıysa hemen karşınıza çıkıyor.Ha baktınız karşınıza güzel bir kız çıktı msn silmeyin =) Konuşursunuz.

Ben şahsen denedim.Oluyor.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

  1. Kasım 7, 2012, 10:45 am

    abi facebook çarlındı nasıl olcak geri alma gg.sl:7129122631 abi yardın kodunu at mesaj bekliyorum lütfen

  2. Mayıs 26, 2014, 7:25 am

    offffffffffffffffffffffffffffffffff bi açamadım

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın